Obsługa klienta

Ogólne warunki świadczenia serwisu MSP-SERVICE:

1. Koszty serwisu

Koszty zatrudnienia techników oraz koszty niezbędnych części zamiennych ponosi bezpośrednio zleceniodawca.

2. Stawki

 2.1 Stawki godzinowe (montaż i podróż)

  Czas pracy od poniedziałku do piątku – 140,00 PLN za każdą przepracowaną godzinę.

  Stawka w Euro: 35,00 EUR.

  Czas dojazdu od poniedziałku do piątku – 70,00 PLN (17,50 EUR) za każdą godzinę dojazdu 1,20 zł (0,30 EUR) za każdy przejechany km (stawka obejmuje wszystkie koszty dojazdu: paliwo, autostrady, amortyzacja itp.).

  Koszty noclegu i wyżywienia tzw. „organizacja serwisu”– ryczałt 200 zł za dobę (50,00 EUR).

 2.2 Powyższe stawki rozliczeniowe nie zawierają podatku VAT

 2.3 Warunki płatności

  Płatność w terminie 7 dni od otrzymania faktury.


3. Przerwanie montażu.

 3.1 Jeżeli realizacja zlecenia wymaga, żeby technicy wielokrotnie odbywali podróż do miejsca pracy i z powrotem, wówczas zleceniodawca musi pokryć związane z tym koszty.


4. Współpraca ze strony zleceniodawcy.

 4.1 Zleceniodawca ma obowiązek udzielania pomocy technikom zleceniobiorcy.

 4.2 Pomoc ze strony zleceniodawcy powinna zagwarantować, że serwis będzie wykonany bez zakłóceń, aż do chwili dokonania odbioru przez zleceniodawcę.

 4.3 Współpraca ze strony zleceniodawcy polega na zapewnieniu prawidłowych warunków pracy, udostępnieniu niezbędnych materiałów pracowniczych.

 4.4 Udostępnienie personelu pomocniczego, jeżeli technik uważa to za niezbędne. Dotyczy to również wymagań wynikających z przepisów BHP.


5. Zadania technika.

 5.1 Technik wykonuje tylko prace ustalone przez zleceniodawcę i przekazuje zleceniobiorcy informacje na temat sposobu obsługi i konserwacji maszyny.

 5.2 Technik nie ma prawa składać prawnie wiążących oświadczeń. W takich przypadkach należy zwracać się bezpośrednio do kierownictwa serwisu technicznego.

 5.3 W przypadku stwierdzenia przez technika niespełnionych warunków do poprawnej pracy maszyny (jakość energii elektrycznej, zasilania pneumatycznego, odpylania, temperatury otoczenia, stabilności podłoża), użytkowania maszyny w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem oraz niezgodny z przepisami BHP technik ma prawo zaprzestania montażu/serwisu. W takim przypadku klient ponosi koszty usługi.


6. Odbiór.

 6.1 Po zakończeniu prac zleceniodawca powinien sprawdzić, czy roboty zostały wykonane prawidłowo i zgodnie z udzielonym zaleceniem.

 6.2 Technik musi przedłożyć zleceniodawcy do podpisu protokół serwisowy wraz z zamieszczonymi w nim godzinami dojazdu i godzinami pracy. Tym samym zleceniodawca uznaje prawidłową realizacje serwisu.

 6.3 Jeśli odbiór opóźnia się z winy zleceniodawcy, wówczas po upływie 10 dni po zgłoszeniu zakończenia interwencji przez serwis techniczny przyjmuje się, że odbiór został dokonany. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku, gdy przed wyjazdem technika osoba uprawniona do złożenia podpisu jest nieobecna i nie może ona podpisem potwierdzić wykonania serwisu.


7. Zgłoszenie serwisowe

 7.1 Zamówienie serwisu odbywa się poprzez wypełnienie formularza ZGŁOSZENIE SERWISOWE (do pobrania poniżej) i przesłania go na adres: msp.service.biuro@gmail.com
Po przesłaniu formularza zostanie ustalony termin wizyty technika.